۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط هیات‌های مذهبی خراسان رضوی

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط هیات‌های مذهبی خراسان رضوی

مشهد - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط هیات های مذهبی استان به منظور رفع دغدغه معیشتی خانواده ها در روزهای گسترش کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صبح دوشنبه در محل این اداره کل در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در فاطمیه امسال توسط تشکل‌های سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: فاطمیه امسال با مشارکت هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مجموعه‌های وابسته به سازمان تبلیغات خراسان رضوی ۹۰۰ مورد فضاسازی فاطمیه‌ای را انجام دادند.

وی افزود: همچنین مجوز ۷۵ مورد معبر فاطمی بدون توزیع مواد خوراکی و عدم هرگونه تجمع صادر و کار انجام شد.

حجت الاسلام مرتضی همتی‌فر بیان کرد: در این ایام ۲۰۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع شد، همچنین هزار ختم قرآن با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با سالگرد شهید سلیمانی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام فاطمیه امسال ۱۷۹ حسینیه سیار و طرح‌های خودرویی را داشتیم که خودروها به صورت سیار پخش مداحی را در سطح شهر انجام می‌دادند، همچنین تریلرهایی که فضاسازی را انجام می‌دادند.

حجت‌الاسلام همتی‌فر با اشاره به اینکه در ایام فراگیری ویروس کرونا دغدغه هیأت‌های مذهبی بحث معیشت مردم بوده است، گفت: در این ایام ۴۰ هزار بسته معیشتی در کل استان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی هم انجام شده که بحث تولید محتوا با توجه به اعزام مجازی یکی از آن‌ها است که بیش از ۶۱۴ مدل تولید محتوا در این ایام صورت گرفت.

کد خبر 5136160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha